CRÒNIQUES 19 A 24 DE MAIG
INICIACIÓ
Sa Pobla – CB Consell blau (Ajornat)
CB Consell blanc – Manacor
Nova jornada jugada contra els nostres companys de Manacor, seguim aprenent als entrenaments i es reflecteix els caps de setmana, moltes ganes de pilota i molta passió defineix aquest grup!
PREMINI/MINI
CB Consell-Bionorica – Ciutat d’Inca
Darrera jornada que juguem a casa aquesta temporada, esteim arribant a la recta final posant-li més ganes que mai, molt bona defensa vista i bona circulació de pilota i 1×1.
Enhorabona a tots i totes i a gaudir de l’últim que ens queda!
Sant Pere 70 – CB Consell-Labolife 53
Partit disputat entre setmana a causa d’un aplaçament de fa 2 jornades. Bon partit a nivell general de tots els jugadors, contra un equip molt més gran i físicament superior. Les segones i terceres oportunitats a cada possessió van donar com a resultat aquest marcador. Molt contents per la evolució de la majoria de jugadors de l’equip, a seguir!
CB Consell-Labolife 45 – Ágora Portals 86
Molt bon partit dels nostres jugadors contra un rival molt superior físicament. Gran treball ofensiu i sobretot a nivell defensiu. A seguir per aquest camí.
CB Consell-La Luna (Temporada acabada)
CB Consell-Colonya Caixa Pollença 39 – CB Colonya Pollença 45
Dissabte es disputà el darrer partir de lliga, on les jugades desenvoluparen un bon joc, on cada crit que fèiem era més fort, però sobretot, vull remarcar la evolució d’aquestes nines. Ha estat increïble, volent millorar cada dia, disfrutant cada moment jugant a n’aquest esport, creant valors i companyerisme. S’ha creat un vincle i una amistat entre elles que qualsevol entrenador desitjaria. Gràcies nines per crear tant de bons moments devora jo. Sou un grup molt especial i amb molt bona actitud. Seguiu disfrutant del bàsquet i esper que la vostra trajectòria dins aquest món sigui tant llarga com desitjau.
1…2…3 SEMPRE JUNTES!
INFANTIL
Ciutat d’Inca 65 – CB Consell-Aquadim 51
A vegades les coses surten bé, saps quina tecla tocar, quines peces moure i per afegir la sort no està de la teva part. Dissabte al partit on l’equip es jugava quedar primer a la lliga, posició que des del primer partit hem ocupat, no vàrem trobar la fórmula per guanyar el partit. Però el resultat és això un resultat, el que és important és la lectura que l’equip contrari va fer del nostre joc per guanyar, va llegir la nostra forma de jugar i ens va trobar els punts on rompre la nostra dinàmica de joc, i nosaltres, principalment l’entrenador, no va trobar les solucions per millorar el joc. És cert que el darrer quart sí que vàrem millorar i ens vàrem acostar, però ens varen faltar minuts per intentar que la victòria fos per menys de 8 punts, que era la diferència del bàsquet average. El que sí que és valuós són coses que l’equip està fent millor: Lluitar fins al darrer segon, encara que el marcador estigui en contra i donar el màxim els jugadors, com sempre deim a les cròniques post partit es nota que la feina entre setmana no es pren amb la serietat que toca, només alguns jugadors han donat una passa al capdavant i aprofiten la feina que feim als entrenaments, una vegada acabada la fase de lliga ara ens toca jugar la final four, on ho donarem tot per arribar a la final, i deixar-mos fins a la darrera gota de suor per fer un bon joc i si tot surt bé guanyar aquesta final, com dieu en Jaume: aquesta setmana més i millor. Salut i bàsquet.
CB Binissalem 71 – CB Consell-Óptica Alfonso 47
El darrer partit de la temporada va ser un derbi contra el Binissalem, on la primera part va estar molt ajustada que va acabar que guanyavem nosaltres de 3 punts. Però després els nirvis i les males decisions varen fer que les locals poc a poc ens agafessin distància que ja no vàrem poder recuperar. Teníem moltes ganes de guanyar perquè la victòria segurament ens ves ficat el playoff però no va ser possible. Enhorabona a les nines sobretot pel gran final de temporada i del que hem disfrutat d’aquest gran esport. Ara ja prepararem la temporada que ve perquè encara disfrutem més i poguem seguir aprenent uns dels altres.
CB Consell-Foz Sports & Events (Temporada acabada)
Campionat de Balears
Colonya Pollença 74 – CB Nord Alcúdia-Consell 81
CB Ciutadella 37 – CB Nord Alcúdia-Consell 84
CB Nord Alcúdia-Consell 74 – CB Sa Bodega 24
Difícil partit el primer dia de campionat, amb aires de final, contra un equip com el Pollença amb una millora exponencial a final de temporada.
Primera part igualada en el marcador on la defensa més agressiva de Pollença els va anar carregant de faltes.
Al tercer quart ens venim abaix mentalment al no saber atacar la zona que ens plantegen i ens posam 11 avall al marcador.
Tot pareixia acabat, però una gran defensa amb un parcial de 20 a 6 els darrers 6 minuts, amb una estratosfèrica Marta Llompart ens dur a guanyar un partit que al final suposa un campionat de Balears.
Creure i saber sufrir és clau en un esport on l’aspecte mental suposa el 70% del joc.
Els dos següents partits contra Ciutadella i Sa Bodega d’Eivissa s’han de jugar i guanyar per aconseguir el campionat. La diferència de ritme de competició marca la diferencia entre els equips! Enhorabona pel campionat!!!
Gràcies jugadores i mares/pares per la confiança amb nosaltres, seguirem fent feina per merèixer-la!
Ara toca el campionat d’Espanya que és un premi per aquestes jugadores que s’ho mereixen tot després d’aquest espectacular i irrepetible temporada.
CADET
CB Nord Alcúdia-Consell (Temporada acabada)
CB Consell 44 – Petra 62
Partit contra el líder de la categoria, a l’anada el resultat va ser molt negatiu per nosaltres i als nostres cadets això li va pesar. El començament del partit va ser bastant dolent, moltes errades en atac i en defensa ens va faltar molta actitud. Al descans només duiem 16 punts. La segona part va estar molt més igualada i ens vàrem donar compta que podíem competir perfectament. Ens toca continuar fent feina! Enhorabona a tots!
JÚNIOR
CB Consell-Elis (Temporada acabada)
SÉNIOR
CB Consell 42 – CB Muro 58
Semifinal contra un equip que enguany hem jugat fins a 4 ocasions. El partit va començar malament, molt de nervis i moltes errades en defensa. L’equip visitant ho va saber aprofitar i va marcar diferències des del començament. Poc a poc ens vàrem ficar dins el partit, però un darrer quart molt dolent en atac, amb males seleccions de tir, va fer que Muro pogués córrer i guanyar el partit amb una diferència molt més gran del que ens mereixíem. Enhorabona a totes!
Gràcies a AMB Fotografia per les fotos
CB Consell-Thesis Fontaners (Temporada acabada)
1, 2, 3……. CONSELL!