CRÒNIQUES 8/10/11/12 DE DESEMBRE
PREMINI
C.B. CONSELL – BIONORICA – Sa Pobla
Partit molt entretengut el disputat dissabte pels nostres nins/es. De cada vegada es veu més les ganes d’aprendre i de lluitar que tenen. Començam a veure la feina que duim a terme dia a dia als entrenaments, tal sols queda dir que hem de seguir així per créixer com equip.
1,2,3…CONSELL
MINI FEM
Binissalem 76 – C.B. CONSELL COLONYA CAIXA POLLENÇA 25
Dissabte ens enfrontarem a un equip físicament superior a nosaltres, però les nostres jugadores foren lluitadores en tot moment, tot i només ser 7. Les ganes i l’actitud foren permanents.
Es va veure una gran millora en defensa i uns atacs més clars, cercant bones finalitzacions després des bones passades.
Enhorabona nines, aquest es el camí!
1,2,3…CONSELL
MINI MASC
C.B. CONSELL – LABO’LIFE 15 – Pollença 65
Bahia San Agustin 91 – C.B. CONSELL – LA LUNA 61
Partit entre els dos líders del grup, els locals han fet un partit molt seriós tant en defensa com en atac i han superat en tot moment als consellers. Avui no hem competit com estem acostumats.
El BSA ha fet un joc ràpid i molt efectiu, la defensa també ha estat intensa i no ha permès que la pilota es mogués com estam acostumats a fer. Els consellers han pecat d’individualisme i poca mobilitat dels jugadors sense pilota en moltes accions, facilitant encara més la defensa del BSA.
Encara així no hem baixat els braços i hem continuat lluitant fins el final, aquest partit ens ha d’ensenyar que hem de continuar fent feina i millorant als entrenaments.
1,2,3…CONSELL
INFANTIL MASC
C.B. CONSELL AQUADIM 77 – UE Llosetina 26
Tot i les malalties que ens varen deixar amb 8 jugadors i sense delegat, els nostres guerrers varen estar a l’alçada.
Cada dia més i millor.
1,2,3…CONSELL
Ciutat d’Inca 12 – C.B. CONSELL FOZ SPORTS & EVENTS 62
Molt bon partit dels nostres infantils, des del primer minut i durant 40 minuts vàrem tenir intensitat i molt bona actitud. Tots els jugadors varen aportar positivament i destacar el debut d’en Sergi amb els infantils! Enhorabona a tots!!!
1, 2, 3…CONSELL
C.B. CONSELL FOZ SPORTS & EVENTS 92 – Pollença 73
Partit amb algunes baixes, que va fer que els altres jugadors donassin una passa endavant per poder competir i treure un bon resultat amb una bona feina.
Va ser un partit intens i que vàrem poder treure idees per continuar millorant. Enhorabona a tots!
1, 2, 3…CONSELL
INFANTIL FEM
Ágora Portals 79 – C.B. CONSELL OPTICA ALFONSO 28
Al partit jugat el passat dissabte es va notar una setmana sense entrenar. Va ser amb alts i baixos.
Vàrem tenir un molt bon començament guanyant el primer quart 10-11, però a partir d’aquí les coses varen deixar de sortir, males decisions de les passades, tirs davall cistella fallats, pèrdues de pilota… Tot això va fer que les locals poc a poc agafessin distància, fins que a falta de 40 segons ens varen tancar el marcador. Vaig posar un objectiu que era que no ens podien tancar marcador i per poc no es va complir. Per la resta, totes les jugadores varen lluitar els 40 minuts i donar-lis l’enhorabona pel gran canvi de la primera volta a aquesta segona. Ara ja només ens queda un partit d’aquesta primera lliga i que intentarem seguir en la dinàmica que duim i seguir millorant.
A part d’això, al final del partit hi va haver un fet per part de l’entrenadora local que me pareix una falta d’esportivitat i de respecte cap a noltros. El que va passar és què quan va haver tancat el marcador a falta de pocs segons per acabar, enlloc de deixar acabar el partit, va demanar un temps mort per fer una jugada preparada per encara fer-nos dos punts més. Cosa que vàrem respondre quedant les cinc jugadores juntes a un costat de la pista sense fer res i així fessin la cistella si tantes ganes tenien. Amb els anys que duc d’entrenador és una cosa que mai m’havia passat i esper que a categories de formació com esteim no me torni a passar mai més.
1, 2, 3…CONSELL
La Salle 42 – CB NORD-CB CONSELL 93
Bon partit de les infantils contra un bon equip. Ritme des del principi tallat per la quantitat de faltes pitades en contra. És cert que som un equip intens i que apreta en defensa però crec tots els contactes no son falta!!! 26 a 6 en faltes!!!
Seguim fent feina!!!
1, 2, 3…CONSELL
CADETE FEM
CB NORD-CB CONSELL 82 – Sant Josep 55
CADETE MASC
C.B. CONSELL BIP BIP CONSELL 42 – Pollença 87
C.B. CONSELL 55 – SCD Hispània 75
Penúltim partit de la 1ª fase amb una clara milloria de l’equip en tots els aspectes. 35 min de molt bon treball que no poden entrelar els 5 minuts on el cansament i la intensitat rival varen fer que el resultat final es disparàs. Donar l’enhorabona als 7 jugadors disponibles per ahir i esperam seguir creixent treballant durant la setmana.
1, 2, 3…CONSELL
Manacor – C.B. CONSELL (Suspès)
JUNIOR FEM
C.B. CONSELL ELIS 47 – Molinar 79
Partit contra un equip molt igual a les nostres, on a ca seva es va crear un joc molt guapo entre dos rivals que es va decantar al final per l’equip local. En aquest partit de tornada, per circumstàncies externes només fórem capaces de lluitar el primer i el darrer quart, els altres dos a pesar de crear defenses molt bones no estàvem gaire encertades en atac degut a la gran càrrega defensiva de l’equip visitant.
Seguirem lluitant.
1, 2, 3…CONSELL
SENIOR FEM
C.B. CONSELL 37 – Sa Pobla 68
Darrer partit de la primera fase contra un equip que a la primera volta li vàrem posar moltes dificultats. Ha estat el pitjor partit que hem jugat, es va notar les dues setmanes sense competició.
Encara així, el final del partit vàrem jugar molt millor i ben segur que ens servirà de cara a la pròxima fase. A continuar fent feina. Enhorabona a totes!!
1, 2, 3…CONSELL