RESULTATS I CRÒNIQUES, 22 A 24 GENER
PREMINI FEM.
CB Consell-Bionorica – Artá
PREMINI MASC.
CB Consell-Aquadim – Petra
Els nostres preminis varen jugar davant un dels millors equips de la categoria (CB Petra) on tots els nins eren de segon any i superior físicament a nosaltres. Tot i així, en moments puntuals i quan coincidiren els nins de la mateixa edat del rival, varen poder plantar cara i lluitar de tu a tu totes les pilotes.
Amb una premissa clara “I WANT THE BALL”, volem sempre la pilota, i una bona defensa tota la pista, ho feren molt bé i varen disfrutar. Ara només ens queda seguir treballant i aprendre dels rivals que anem trobant pel camí.
“Salud y BALONCESTO!!”
MINI MASC.
CB Consell-Evolutum Constructors 38 – 88 CB Sant Josep
Darrer partit de la primera fase, a l’espera dels sortejos de grups el proper dimarts.
Els nostres minis s’acomiaden d’una fase que ha estat molt disputada i els nostres nins s’hi han hagut d’esforçar al màxim tots els partits. Un darrer partit molt complicat, on ens costà aconseguir rebotejar i anotar. Totes formes la sensació és positiva, on es nota el treball és en el fet que anem progressant passeta a passeta i això es veu reflectit als diferents encontres que hem anat disputant.
Els jugadors són cada vegada més directes i ofensius a l’aro, intentant la verticalitat cap a cistella. A tot plegat cal afegir-hi que ens anem adaptant al ritme de la competició que ens exigeix córrer a l’atac i defensar al màxim.
Amb aquest bon balanç de la primera, es presenta una segona fase on hi veurem als nostres nins seguir disfrutant i aprenent.
1,2,3 Consell
INFANTIL FEM.
CB Consell-Lavanderias Diana 43-69 Ciutat de Inca
Aquesta jornada ens enfrontarem al líder de la categoria i sabérem plantar-li cara, tractant al rival de tu a tu.
Primera part molt completa per a totes les nostres jugadores, saberen córrer tant per atacar com per defensar i imprimiren velocitat i ritme de partit, potser la millor i més completa primera part jugada fins ara
Físicament anem millorant i podem suportar un equip superior a nosaltres fins ben entrat el tercer període.
Podem estar contents amb el partit i els esforços fets per tots els nostres i cal saber que només amb aquesta actitud i intensitat podem competir contra qualsevol millorant dia a dia.
1 2 3 CONSELL
INFANTIL MASC
CB Consell-Groc autoescoles 35 -80 CB La Salle
Partit entre dos equips de diferent nivell, on La Salle B va ser superior als Consellers però donant guerra en dos dels quatre quarts del partit. amb bones defenses i algunes accions col·lectives bones.
Però el segon i quart períodes el Consellers varen baixar l’intesitat, la passivitat d’alguns jugadors a pista va fer que el contrari ho aprofites per seguir a un gran nivell i endur-se el partit. Seguirem fent feina per millorar molts d’aspectes.
CADET FEM.
CB Sant Josep B 62 – 59 CB Consell-Sa Fàbrica de Gelats:
Mal inici de partit de les nostres en l’enfrontament contra el Sant Josep, amb un començament on destacava el nervi/ansietat de les conselleres. Tot i així, varem plantar cara davant un gran rival a una pista molt difícil
Aquesta setmana els percentatge de tir no va destacar positivament. Amb un joc estancat en atac estàtic (només varen saber fer mal en el contraatac) i una defensa amb moltes errades de concentració ( cosa que va provocar segones i terceres oportunitats o inclús tirs còmodes per al rival) .
Tot així, malgrat els petits grans errors que varen cometre, varen lluitar per la victòria fins al final, amb una espectacular Marta (28 punts) liderant l’equip com la gran capitana que és.
Enhorabona per la derrota, o millor dit, per el treball que feim dia enrere dia, ara falta donar una passa més per endavant i seguir treballant per arribar al nostre gran objectiu ( competir davant tothom).
“Salud y BALONCESTO!”
CADET MASC
Uadis 42 – 64 CB Consell-Labolife
Merescuda victòria als nostres cadets davant l’UADIS, en un encontre en el que els locals veneren cara la derrota. Partit marcat d’un bon percentatge de la línia de 3 punts i fent bons contraatacs, destacar també la bona activitat defensiva dels nostres nens. Animant-los a continuar en aquesta lluita guanyats (10 de 10) Ànims equip!
JÚNIOR MASC. B
CB Consell-Dhotels 34-83 Bicicketas Caldentey
En primer lloc desitjar a les baixes una prompta recuperació.
En segon lloc, donar gràcies als 3 cadets que van pujar i valorar la seva enorme contribució i suport. Gràcies nois.
Malgrat la derrota, vam poder veure un gran esperit de lluita en tots els nois. Varem córrer més, va anar bé la pressió quasi tot el temps i varem crear bones situacions de tir que, tot i que aquestes no finalitzaren sempre en cistella.
Per millorar els percentatges de tir, precisament, i defensa (al qual hem de posat més intensitat) cal seguir treballant. Hem vist que, quan volem ho podem fer bé i podem recuperar pilotes i empitjoram els percentatges de l’altre equip. A seguir!.Salut!
JÚNIOR MASC. A
CB Consell 77-75 BJ Aluminox – Sant Josep
Quan l’esperit d’equip, l’entrega i la intensitat s’uneixen, el resultat està assegurat, així com la diversió.
Independentment del resultat, perquè el partit perfectament podria haver anat a favor dels nostres companys del Sant Josep, poguérem gaudir del progrés dels nostres nens a casa. Continuarem aprenent i divertint-nos, aquest equip vol: Més!.
SÈNIOR FEM.
EU Moll 54 – CB Consell Bufete Staubach 55 Els primers tres quarts varen ser pel Consell Bufete Staubach, sense arribar a dominar clarament el partit. El EU Moll va aprofitar el darrer temps per millorar el seu encert en el tir a mitja distància, forçant el canvi de defensa de l’equip visitant. Quan faltaren 20 segons, l’equip local anotà dos tirs lliures i es posà un punt per damunt. El Consell aprofità la darrera jugada, traient de banda després de temps mort i anotant als darrers segons.
SÈNIOR MASC.
CB Consell 53-84 Basquet Son Server
Bon partit que vam veure el diumenge al matí al pavelló Cati Pol. Els nostres majors jugaren contra Son Servera, segon classificat a la lliga i amb molt bons jugadors a les seves files.
Vam començar el partit molt bé, jugant a bàsquet molt seriosament i amb una defensa molt agressiva que va resultar dificultosa per a l’equip visitant. Anarem a descansar amb un 37-37.
A la represa va ser diferent, l’equip visitant es posa les piles, augmentà considerablement la intensitat, aconseguí un 2-22 en el tercer quart. L’últim període, amb el joc ja decidit, va ser un intercanvi de cistelles, on l’equip local estava intentant retallar diferències.
A continuar fent feina!