Cròniques, 12 i 13 de novembre
ESCOLETA
CB Consell-Forn Can Garau
INICIACIÓ
CB Consell-Bar Es Club – Sa Pobla
Bon començament de la lliga juntament amb els d’iniciació de Sa Pobla.
Ja teníem moltes ganes de poder jugar partits i de poder veure com els més petits creixen, aprenen i disfruten amb aquest esport.
Molt bé equip!!!!!
PREMINI
Sant Josep – CB Consell-Bionorica
Molt bon partit dels nostres preminis, tot l’entrenat s’ha vist al partit, ens falta millorar petits detalls. Hem sortit molt contents, a seguir millorant.
CB Consell-Elis – Llucmajor
Segon partit de les nostres petites, totes varen participar i ja es comença a veure que duim dos mesos d’entrenaments. Moltes ganes de fer-ho bé, bones passades en atac i amb ganes de tenir la pilota. Enhorabona a totes!
MINI
CB Consell-BfCartMallorca 66 – Ugui 71
Partit a tota velocitat a Consell, el final del diumenge ha estat intens!
El ritme ha estat trepidant, defenses molt intenses i contraatacs continus, no ha hagut temps per pensar a aquest partit!
En Sergi s’ha lesionat al segon quart, això ha estat la part negativa del vespre, esperem tots que es posi bé molt aviat! Tota la resta, impressionant, els jugadors han pres decisions, han estat intensos, han lluitat, però els rivals no han donat el partit per perdut en cap moment. La seva capacitat de reacció els ha permès recuperar un marcador en contra i, amb un parcial 5-15 al darrer quart, s’han dut partit.
Aquesta vegada hem tengut intensitat, els jugadors han assolit aquest objectiu. Ara toca seguir entrenant i millorant,
Sa Cabaneta 23 – CB Consell-Labo’life 73
Sa Cabaneta 43 – CB Consell-Clínica Veterinaria Bendinat 61
Un gran partit el jugat aquest cap de setmana per les nines. Vàrem començar amb una gran intensitat que vàrem saber mantenir tot el partit. En atac corríem, cercàvem la que estava tota sola, anàvem al rebot, movíem bé la pilota… I en defensa anàvem a robar la pilota, molestàvem els tirs, anàvem al rebot, fèiem bones ajudes… Gràcies a tot això vàrem dominar gran part del partit i jugàvem al que noltros volíem. Vull donar l’enhorabona a les nines pel seu gran esforç que fa que es vegi tota la feina que feim durant la setmana. Ara seguirem fent feina per no baixar el ritme i tenir més partits iguals.
INFANTIL
Ugui 67 – CB Consell-La Luna 82
Partit molt emocionant, amb molta intensitat per part dels 2 equips, i que vam lluitar fins el darrer segon. Molt bona actitud i una pressió defensiva molt efectiva tot el temps, sobre tot al segon quart que vam aconseguir fer un parcial 8-28. Els altres 3 quarts van esser molt igualats, darrer quart (14-14), on els al·lots van anar gestionant el millor possible la diferència en el marcador.
Molt contents amb l’actitud, la lluita, les ganes que hi van posar els al·lots durant tot el partit, i a seguir amb aquesta feina, que poc a poc van creient en ells mateixos per arribar esser un EQUIP.
A seguir fent feina.
CB Consell-Aquadim
Ciutat d’Inca 55 – CB Consell-Óptica Alfonso 54
CB Consell-Bip Bip Consell
CADET
CB Consell-Fusteria Comas
SENIOR
Sa Pobla 69 – CB Consell-Master D 63
Partit a una pista difícil, davant un rival amb les idees molt clares en defensa i que no vàrem saber atacar. El segon quart va millorar el nostre atac, encert des del triple i ajustant en defensa. A l’inici del darrer quart el marcador era favorable a nosaltres, però vàrem permetre un parcial de 31 punts que l’equip local va aprofitar per guanyar el partit. No és la primera vegada que ens passa, i hem d’aprendre a jugar els finals de partit ajustats, ens toca aixecar-mos i continuar fent feina. Enhorabona a tots!
1, 2, 3… CONSELL