CRÒNIQUES I RESULTATS, 10 A 12 DE NOVEMBRE
MINI FEMENÍ
Sa Cabaneta 0 – CB Consell-Colonya Caixa Pollença 50
Un molt bon partit de les minis de Consell, que han començat des del principi defensant molt bé i aprofitant els contraatacs. Les nines de Sa Cabaneta han lluitat tot el que han pogut, sense baixar els braços en cap moment, ànims que la pròxima segur que anirà millor!
Extraesportivament ha hagut un petit problema amb els horaris, ens ha tocat esperar tots al pavelló! Hem de felicitar l’actitud de les nines, que han disfrutat jugant totes plegades i després hem pogut fet un entrenament complert a la pista exterior de Sa Cabaneta, on s’han esforçat a tope! Comentar que el coordinador de Sa Cabaneta ha assumit l’error en la comunicació dels horaris i ens ha demanat disculpes, que transmetem a tots els pares implicats.
Ara toca seguir millorant dia a dia als entrenaments!
MINI MASCULÍ
Sa Cabaneta 58 – CB Consell-Aquadim 56
Primer Partit de lliga d’aquesta temporada on els nins tenien moltes ganes de començar a competir. El partit va començar a un bon primer quart on es va veure els diferents aspectes treballats a l’entrenament i anotant cistelles. A partir d’aquí ens varem començar a despistar, perdent moltes pilotes, realitzant atacs molt precipitats i en defensa deixant anotar molt fàcilment a l’equip contrari. Arribarem al darrer quart amb el nins motivats per intentar aconseguir la victòria, que finalment no poguérem aconseguir.
Això només és el principi, seguirem treballant dia a dia per aconseguir millorar!
INFANTIL MASCULÍ
UE Llosetina 85 – CB Consell-Urbient 43
Partit contra el primer rival de pretemporada. Després de dues setmanes amb nivell d’entrenaments baixos, degut a la falta de competició, ens presentàvem a Lloseta amb la única premissa de ser disciplinats, i aplicar el que el cós tècnic indicava.
La part positiva és que quan executem les directrius de l’entrenador, SEMPRE trèiem fruit de les accions (contraatacs, superioritats, 2+1, recuperacions etc…) La part negativa és que no vam saber implantar-ho durant els 10 minuts de cada quart, i en veure’ns superats pel físic del rival, ens enfonsàvem i preníem decisions incorrectes.
Molt a treballar, per arribar a la meta sempre has de passar abans per la sortida!
CADET FEMENÍ
Bàsquet Pla 86 – CB Consell-Lavanderias Diana 25
Partit molt fluix de les nostres davant d’un equip lluitador.
Hem sortit molt poc motivades en tots els sentits, amb manca d’idea en atac i falta d’actitud en defensa. La segona part hem posat una mica més de ganes i s’ha reflectit en algunes situacions de joc.
Només ens queda fer feina i seguir endavant.
JÚNIOR FEMENÍ
Imprenta Bahia 105 – CB Consell-Sa Fàbrica de Gelats 19
Primer partit de la segona volta de la primera fase, davant un dels equips favorits a aconseguir el títol de campió de balears i ho va demostrar des del primer minut fins el final del partit. En cap moment va afluixar el ritme ni la intensitat defensiva, si bé al descans el marcador ja marcava un 43-11, la entrenadora local no va deixar que les seves jugadores es relaxessin a la segona part, continuant amb la pressió a tota pista durant els 40 minuts. Com a curiositat mencionar que la primera falta local va arribar en el minut 12 i que en els primers 20 minuts només es varen assenyalar 3 faltes.
El pròxim partit segur que va millor, per que les nostres nines s’esforcen cada dia i al final els resultats arribaran.
123 CONSELL
JÚNIOR MASCULÍ
Manacor 47 – CB Consell-Labolife 69 (14-19,16-16, 07-20, 10-14)
Primer partit de la segona volta contra el cuer de la lliga, on s’exigeix que la defensa sigui la clau del partit.
Primer quart amb bon moviment de pilota i cistelles en contraatac però en defensa no acabàvem d’estrènyer suficient i deixàvem entrades fàcils pel centre, deixant un parcial 14-19.
En el 2n quart es segueix amb la mateixa dinàmica en atac però en defensa deixem de tancar els rebots i donem segones oportunitats a l’equip contrari. Intentem defensar en zona 2-3 per així poder controlar el rebot. Marcador en el descans 30 a 35.
En el 3r quart sortim amb tot tant en atac com en defensa i carreguem bé el rebot, podent córrer contraatac i penetrar pel centre aconseguint un parcial de 7 a 20 amb +18 d’avantatge.
Al darrer quart se li dóna l’oportunitat a jugadors que no compten amb tants minuts i demostren que també poden aportar molt a aquest equip amb bons atacs i una gran defensa. Final del partit 47 a 69 destacant la participació de tots els jugadors en atac sent solidaris amb bones assistències, la part a millorar és el rebot i els tirs lliures (10/26).
1,2,3 CONSELL!!
SENIOR FEMENÍ
Andratx 56 – CB Consell-MAB Obras Públicas 57
Partit jugat en divendres del nostre Sénior Femení. Molt bon partit el que vàrem veure al Poliesportiu d’Andratx, ja que va tenir moments d’emoció, tensió i molta igualtat durant els 40 minuts. L´equip Andritxol va començar molt fort el partit amb un parcial 5-0 i possessió. Tot d´una va arribar la nostra reacció i tres triples consecutius (2 de na Marga Coll i 1 de na Marga Oliver) va marcar un parcial 0-9 a favor nostre. A partir d’aquest moment, el partit va anar sempre amb alternances al marcador sense que cap equip agafàs grans diferències a l’electrònic. A falta de 13 segons perdíem d’1, l´entrenador visitant demana un temps mort i marca una jugada que surt a la perfecció, que ens va posar 1 a dalt a falta de 8 segons. Una bona defensa que ens va permetre recuperar la possessió va deixar encarrilat el resultat. Enhorabona a totes i gràcies a tots els que vareu venir a animar a les nostres Séniors.
123 CONSELL!
SENIOR MASCULÍ
Calvià 78 – CB Consell-ElectrocomInca 87
Partit en el que ha destacat molt més l’atac que la defensa als dos equips. Igualat durant els 3 primers quarts i fins al darrer no hem agafat una petita distància. Molt bé en atac, ben moguda la pilota però molt fluixos en defensa, sobretot en accions ràpides del rival. Cal seguir entrenant i a per més. Enhorabona per la victòria!