RESULTATS I CRÒNIQUES, 3 I 4 DE FEBRER

 In entrades 2017/2018, Sin categoría

PREMINI
CB Consell-Bionorica 199 – CB Consell-Optica Alfonso 199

Més de dues setmanes sense jugar és massa temps per infants de 8 i 9 anys, Així que aquest cap de setmana hem quedat per jugar una estona els dos equips preminis del club. Trobada molt interessant, on tot varen ser rialles i mostres de companyerisme al mateix temps que teníem intensitat, lluita i ganes de demostrar el que anam millorant dia a dia. Enhorabona a tots i gràcies a tots el que feis això possible!

123 CONSELL

INFANTIL MASCULÍ
CB Consell-Urbient 64 – Santa Maria 66

Dura batalla la que vàrem jugar davant els nostres veïns i excompanys de Santa María. Somriures, abraçades i salutacions abans del partit per part de tots dos equips i, entrega i lluita durant els 40 +5 minuts del partit. Un toc d’atenció als nostres jugadors poc abans del partit, després d’una falta d’actitud i intensitat prepartit, van saber respondre i esforçar-se durant aquest. Partit molt igualat, amb moltes imprecisions per ambdues parts i, que es va perdre en l’últim segon de la pròrroga. La superioritat quant a jugadors de l’equip visitant i, les 4 expulsions per acumulació de faltes, van passar factura de manera lògica al final del partit. Ara devem intentar que aquesta mateixa intensitat i esforç sigui en tots i cadascun dels entrenaments i no només en el “derbi” . Enhorabona als nostres veïns i excompanys per la victòria.

Consell-Sta Maria Inf

CADET MASCULÍ
CB Consell-Muebles La Fábrica 40 – Madre Alberta 56 (9-18, 6-17, 9-12, 16-9)

Partit perfectament assequible per guanyar, però una primera part molt fluixa en defensa per part nostra va provocar la nostra derrota.

Primera part molt despistats en defensa, falta d’intensitat, falta de concentració en el rebot i un parell de pilotes perdudes al final del segon quart van fer que el contrari agafes una avantatge de 20 punts.

Sortim més aplicats en defensa la segona part, ens posam en zona per cubrir rebots, intentam córrer contraatacs però no podem recuperar tota el desavantatge.

A seguir fent feina, noltros veim una evolució molt positiva dels al·lots en actitud, ara només ens falta guanyar.

1,2,3 CONSELL.

Consell-Madre Alberta cadet m 2

CADET FEMENÍ
Joan Capó 67 – CB Consell-Lavanderias Diana 39

Aquest resultat de 28 abaix va ser fruit del mal inici de quart que perdérem per 22-5. La resta de quarts vàrem desenvolupar molt bon joc en atac i ens posarem una mica més les piles en defensa on corregirem una sèrie d’errors que feren que la resta de quarts no fossin amb una desavantatge tan gran en contra nostra.

Joan Capó-Consell inf f

JÚNIOR MASCULÍ
Sant Josep 79 – CB Consell-Labolife 43

Pitjor partit de tota la temporada on ningú se salva de la derrota. Arribàvem amb baixes importants en tota la setmana que no van poder entrenar però no és excusa del mala actitud en pista.

No vàrem realitzar les jugades assajades que es demanaven, ni tancàrem rebot, i ni molt menys jugarem en equip, on cadascú anava a la seva.

Resultat més que just, així com entrenem és com juguem i si no canviem en els entrenaments no anem a millorar com a equip.

JÚNIOR FEMENÍ
CB Consell-Sa Fàbrica de Gelats 59 – Sa Cabaneta 53 (22-17 / 13-14 / 6-2 / 18/20)

Tercer partit de la segona fase, davant l’equip de Sa Cabaneta. Només teniem 8 jugadores i el partit es va fer molt llarg. Al final 24 faltes assenyalades, 2 jugadores expulsades per 5 faltes i 3 jugadores varen acabar amb 4 faltes. El primer quart, ha estat dels millors que hem jugat aquesta temporada, 22 punts i fins a 5 jugadores varen ficar punts. A partir d’aquest moment, l’equip visitant va plantejar una zona durant els pròxims 3 quarts. El tercer quart, noltros també ens vàrem posar en zona a fi de protegir-nos de faltes de cara a un darrer quart molt intens. En el darrer quart intentàrem pujar la línia defensiva, cosa que aconseguirem i ens vàrem posar al marcador 55-46 a falta de menys de 2 minuts. El darrer minut un parcial 4-7 deixava el marcador final 59-53 i la tercera victòria consecutiva per primera vegada enguany. Enhorabona a totes!

123 CONSELL

SENIOR FEMENÍ
CB Consell-MAB Obras Públicas 45 – Andratx 55

Jornada molt negativa per les nostres aspiracions, tant per la derrota com per la lesió de na Marga Oliver, que diu adéu a la resta de la temporada. Esperam que tenguis una ràpida recuperació i que tot vagi bé. El partit va dur el ritme que volia l’Andratx, un ritme lent i amb un tanteig baix. No vàrem estar al nivell habitual, ni defensivament ni ofensivament. La zona feta per l´equip visitant se´ns va entravessar i només aconseguíem ficar cistella quan corríem. Hem de canviar la mentalitat i ser més generoses en atac i sacrificar-nos més en defensa. Ens queden 3 partits d´aquesta fase, que són 3 finals per ficar-nos al grup d’adalt. Enhorabona a l´equip d’Andratx per la seva classificació per la següent fase!

123 CONSELL

Consell-Andratx Senior f

SENIOR MASCULÍ
CB Consell-ElectrocomInca 64 – Santa Maria 74

Partit molt complicat el viscut a casa davant una de les plantilles més veteranes de la competició i aspirants al títol. Si bé en el partit d’anada vam perdre de 30 i no vam tenir cap possibilitat, aquí es va veure el treball realitzat i l’evolució dels jugadors i vam estar tot el partit a 1-5 punts com a molt de distància fins als últims 2 minuts. Vam estar molt bé en la defensa estàtica, sense donar-los opcions d’anotar fàcil però fluixos en el balanç defensiu (ens van ficar més de 10 punts al CA en 1 per 0) propiciat per la defensa en zona que ens va plantejar el rival durant tot el partit. Vam tenir poc encert en el tir exterior i en els tirs lliures i això va fer que no poguéssim prendre avantatge i al final la falta d’experiència per la nostra banda va fer que es portessin la victòria. Encara així estem contents en molts aspectes i volem agrair al club i a la mascota per donar-nos tant suport.
Gràcies i a seguir treballant més i millor!

Consell-Sta Maria Senior m

Recent Posts

Leave a Comment

Contacta

Start typing and press Enter to search